اخبار ویژهاقتصادیپر بازدیدها

احیای ۱۸۷ واحد صنعتی نیمه فعال به چرخه تولید در کرج فرماندار شهرستان کرج گفت : در راه‌اندازی و احیای بیش از ۱۸۷ واحد‌ صنعتی نیمه فعال به چرخه تولید رتبه اول کشور را کسب کردیم.

به گزارش پایگاه خبری روزنگار البرز؛

یحیی رمضانی فرماندار شهرستان کرج در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه مردم را به مشارکت در مرحله دوم انتخابات دعوت کرد.

وی ادامه داد: مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه باقیمانده از دور اول در سراسر کشور و به تبع در شهرستان کرج، فردیس و اشتهارد برگزار می‌شود.

رییس حوزه انتخابیه شهرستان های کرج، فردیس و اشتهارد اضافه کرد: ۲۱ اردیبهشت شاهد برگزاری مانور سیاسی و انتخاباتی مرحله دوم مجلس شورای اسلامی خواهیم بود.

معاون استاندار البرز با بیان اینکه برای رقابت بین دو نامزد انتخابات در مرحله دوم، بیش از ۱۴ هزار نیروی آموزش دیده‌ انتخابات را برگزار خواهند کرد، تصریح کرد: افرادی که قبل از ۲۱ اردیبهشت ۱۳۸۵ متولد شدند می توانند در انتخابات شرکت کنند.

رمضانی با بیان اینکه ۶۶۸ شعبه اخذ رای در کرج، محمدشهر، ماهدشت، کمالشهر و گرمدره، ۳۹ شعبه و ۱۳ صندوق سیار در بخش آسارا میزبان رای دهندگان است، اظهار داشت:  ۱۵۸ شعبه اخذ رأی در فردیس و ۴۸ شعبه اخذ رأی در اشتهارد فعال است که ۸ صندوق سیار نیز مکان های مورد نیاز را پوشش می دهد.

فرماندار شهرستان کرج بیان داشت : در راه‌اندازی و احیای بیش از ۱۸۷ واحد‌ صنعتی نیمه فعال به چرخه تولید رتبه اول کشور را کسب کردیم.

رمضانی تاکید کرد: با تلاش همکاران و مدیران رتبه اول در پرداخت تسهیلات به کارخانه‌ها و مولدان صنعتی را نیز کسب کردیم.

وی با توجه به نرخ بیکاری در شهرستان کرج عنوان کرد: توجه به مشاغل خانگی از سیاست های دولت جهادی و انقلابی است که تا کنون ۴ هزار و ۳۰۲ مجوز مشاغل خانگی صادر شده است.

طبق گفته معاون استاندار البرز تا کنون بیش از ۴۵۰ کلاس در نهضت مدرسه‌سازی به آموزش و پرورش تحویل داده شده است.

وی از افتتاح پیشرفته‌ترین بیمارستان بخش خصوصی به نام بیمارستان خورشید در شهر کرج خبر داد و ابراز داشت: کلینیک فوق تخصصی بیمارستان امام حسین(ع) محمدشهر را چند روز قبل افتتاح کردیم؛ در بخش آب نیز پروژه‌هایی آماده بهره برداری داریم که به زودی افتتاح می شود.

بهره برداری از پروژه‌ قطار شهری، کنارگذر حاج قاسم سلیمانی، ورزشگاه ۶ هزار نفری انقلاب و مصلی بزرگ کرج دیگر خبرهایی بود که فرماندار ویژه کرج گفت.

فرماندار شهرستان کرج اذعان داشت: ۲۰ درصد اعتبارات عمرانی به مناطق هدف قرارگاه اجتماعی کرج اختصاص پیدا کرد و در این مناطق شاهد بالندگی و شکوفایی هستیم

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا