مدیریت شهری

شهروندان در پیچ و خم عدم انجام وظایف دستگاه‌های خدمات‌رسان عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: کوتاهی دستگاههای خدمات رسان باعث تضعیف حق شهروندان و اتهام کم کاری را به سمت مدیریت شهری می برد.

به گزارش پایگاه خبری روزنگار البرز؛

علیرضا رحیمی محمودآبادی عضو شورای اسلامی شهر کرج به همراه آرش یگانه شهردار منطقه7 و جمعی از معاونین و مدیران منطقه با توجه به درخواست شهروندان شهرک فرهنگیان از این محل بازدید نمود.

عضو شورای اسلامی شهر کرج اظهار داشت: با توجه به درخواست های متعدد شهروندان محترم در خصوص زیرسازی و آسفالت معابر اصلی و فرعی شهری که جزء وظایف و دغدغه مدیریت شهری می باشد متاسفانه همکاری لازم از سوی دستگاههای خدمات رسان جهت مهیا کردن زیرساخت های معابر صورت نمی گیرد که این کوتاهی باعث تضعیف حق شهروندان و فلش اتهام به سوی مدیریت شهری می چرخاند.

رحیمی افزود: دستگاه های خدمات رسان از جمله شرکت آب و فاضلاب،اداره گاز،شرکت توزیع نیروی برق استان البرز و..انتظار می رود جهت رفع دغدغه و مشکلات شهروندان عزیز و همچنین تکریم ارباب و رجوع نهایت همکاری را با شهرداری کرج داشته تا مدیریت شهری به سمت مدیریت یکپارچه حرکند کند.

این مسئول به عدم وجود فضای سبز مناسب در شهرک فرهنگیان اشاره کرد و گفت: مدیریت شهری در راستای بالا بردن سطح رفاه اجتماعی و همچنین تزریق سلامت و نشاط به جامعه باید تمام تلاش خود را به کار گیرد و فضای سبز و رفاهی متناسب با ذائقه شهروندان آن منطقه منجمله کودکان،بانوان و سالمندان ایجاد نماید.

وی تاکید کرد: احداث پارک و ایجاد فضای سبز و بازی برای کودکان،آسفالت خیابان های فرعی خیابان سنبل، تکمیل بلوار سنبل 4 و همچنین زیرسازی و جدولگذاری معابر ذکر شده با توجه به درخواست شهروندان محترم احصاء گردید و در دستور کار منطقه 7 شهرداری کرج قرار گرفت.

 

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا