اخبار داغاخبار شهرستان ها

دستگیری سارق سابقه‌دار خودرو در ساوجبلاغ فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ از دستگيري سارق سابقه دار داخل خودرو با اعتراف به 17 فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری روزنگار البرز؛

سرهنگ علی سليمانی فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ بيان داشت: در پي وقوع چندين فقره سرقت داخل خودرو در ساوجبلاغ، موضوع به صورت ويژه در دستور ماموران پليس آگاهي اين شهرستان قرار گرفت.

وي افزود: کارآگاهان دايره مبارزه با سرقت پليس آگاهي ساوجبلاغ با انجام چندين شبانه روز تحقيقات ميداني و به کارگيري اقدامات پليسي موفق به شناسايي سارق شدند.

سليمانی اظهار داشت: ماموران پس از هماهنگي با مقام قضائي، سارق مورد نظر را در يک عمليات غافلگيرانه دستگير و به پليس آگاهي ساوجبلاغ منتقل کردند.

اين مسئول انتظامي تصريح کرد: متهم در بازجوئي هاي تکميلي ماموران پليس آگاهي به 17 فقره سرقت داخل خودرو در سطح شهرستان ساوجبلاغ اعتراف که با تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ در پايان با تاکيد بر لزوم هرچه بيشتر هشدارهاي پليس به شهروندان تاکيد کرد: مردم عزيز در راستاي ارتقاء امنيت اجتماعي مي توانند با مجموعه انتظامي همسو و همراه بوده و در صورت مشاهده هرگونه تحرکات مشکوک، موضوع را از طريق شماره تلفن 110 به پليس گزارش دهند.

 

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا