سیاسی

۱۸ هزار نفر در برگزاری مرحله دوم انتخابات کرج فعالیت دارند معاون سیاسی، امنیتی و  اجتماعی استانداری البرز گفت: ۱۸ هزار نفر از عوامل مختلف هیات های نظارت، اجرایی، بازرسی، عوامل اجرایی و انتظامی مسئولیت برگزاری انتخابات را بر عهده دارند.

به گزارش پایگاه خبری روزنگار البرز؛

مرتضی ولی پوری معاون سیاسی، امنیتی و  اجتماعی استانداری البرز در نشست توجیهی نمایندگان فرماندار، سر ناظران شعب، بازرسین و کاربران IT مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این 18 هزار نفر از عوامل مسئولیت برگزاری مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا بر عهده دارند.

وی افزود: تلاش خواهیم داشت تا در این مرحله از انتخابات نیز همانند مرحله اول، انتخابات را بر اساس 4 مولفه اعلامی از سوی رهبر معظم انقلاب در جمع مسئولان نظام برگزار کنیم.

وی افزود: به یقین این سخنان معظم له را به عنوان نصب العین خود قرار داده و قرار خواهیم داد و بر اساس مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت این انتخابات را برگزار خواهیم کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و  اجتماعی استانداری البرز به تشکیل جلسات برگزاری این دوره از انتخابات اشاره کرده و اظهار داشت: برای برگزاری این دوره از انتخابات در دو مرحله تا کنون 29 جلسه ستاد انتخابات در استان با حضور استاندار، اعضای ستاد و سایر عوامل مرتبط برگزار شده است.

رییس ستاد انتخابات استان البرز با اشاره به استفاده از نظرات صاحب نظران و مسئولان مختلف در برگزاری انتخابات اظهار داشت: تلاش کرده ایم تا با جمع بندی نظرات افراد صاحب نظران، اساتید دانشگاه و فعالان این حوزه، مشارکت حداکثری را در استان داشته باشیم.

ولی پوری در پایان اظهار داشت: انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و به همین دلیل می بایست تمام افراد که مسئولیتی در این حوزه دارند، برای پرشور تر برگزار شدن انتخابات اقدام نمایند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا