پر بازدیدهاعلمی و فناوری

تولید محصولی کاربردی در جراحی لاپاراسکوپی در البرز کیسه تخلیه مورد استفاده در جراحی لاپاراسکوپی توسط پژوهشگران واحد فناور مستقر در مرکز رشد پژوهشگاه مواد و انرژی طراحی و تولید شد.

به گزارش پایگاه خبری روزنگار البرز؛

کیسه تخلیه مورد استفاده در جراحی لاپاراسکوپی توسط پژوهشگران واحد فناور مستقر در مرکز رشد پژوهشگاه مواد و انرژی طراحی و تولید شد.

سهیل حیدرخانی عضو هیات مدیره این واحد فناور در پژوهشگاه مواد و انرژی گفت: با این محصول، تومور‌ها با زخم محدودتری از بدن بیمار خارج می‌شود و روند بهبود تسریع می‌یابد.

فاطمه زارع مدیرعامل این واحد فناور افزود: این وسیله در تمام جراحی‌هایی که نیاز به خارج کردن توده‌ای از بدن هست مانند جراحی‌های عمومی و جراحی زنان یا نمونه برداری قابل استفاده است.

این پژوهشگر اظهار داشت: مزیت این محصول نسبت به نمونه مشابه آن کیفیت و استحکام کشش آن است که نمونه آن به کشورهای دیگر ارسال و مورد تایید قرار گرفته است.

وی گفت: ما در حال حاضر حدود ۳۰ درصد از سهم تولید این محصول در بازار را در دست داریم که با گسترش خط تولید امیدواریم سهم بیشتری از بازار داخلی داشته باشیم.

علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید این محصول با مرکز رشد پژوهشگاه مواد و انرژی تماس بگیرند.

این گزارش در اخبار ساعت 21 شبکه ۱ سیما پخش و از طریق لینک زیر (دقیقه 37) قابل مشاهده می‌باشد: https://telewebion.com/live/tv1?e=0xc912dc8

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا