اخبار شهرستان هااخبار ویژهپر بازدیدهامدیریت شهری

اولین مسابقه عکاسی در فردیس برگزار می‌شود اولین مسابقه عکاسی در فردیس با موضوع فردیس شهر زندگی در دو بخش دیجیتال و موبایل به همت شهرداری فردیس برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری روزنگار البرز؛

اولین مسابقه عکاسی در فردیس با موضوع فردیس شهر زندگی در دو بخش دیجیتال و موبایل به همت شهرداری فردیس برگزار می شود.

شرکت در این جشنواره برای عکاسان آماتور و حرفه‌ای آزاد و رایگان بوده و محدوده جغرافیایی عکس ها شهر فردیس است. همچنین تکنیک در این مسابقه آزاد بوده و محدودیتی در این خصوص وجود ندارد.

هر عکاس می‌تواند در موضوعات مشخص شده حداکثر ٨ تک عکس و در بخش ویژه در مجموع ٨ عکس مرتبط به دبیرخانه جشنواره ارسال کند.

دریافت آثار از طریق شماره پلتفرم ایتا درج شده در پوستر اطلاع رسانی و دریافت CD و DVD و تحویل در زمان مقرر به دبیرخانه جشنواره امکان‌پذیر است.

عکس‌ها می بایست با فرمت jpg در اندازه‌ حداکثر حجم فایل ۱۰ مگابایت باشند و ضلع بزرگ حداکثر ٢٠٠٠ باشد.

ویرایش عکس در حد اصلاح نور و رنگ(کالرگریدینگ) و کراپ تا آنجایی مجاز است که به اصالت عکس خدشه‌ای وارد نکند. (عکس‌های فتومونتاژ، کولاژ، و HDR قابل قبول جشنواره نیست)

عکس‌های ارسالی، نباید دارای امضای عکاس، پاسپارتو، حاشیه، تاریخ، واترمارک، لوگو یا هر نشانه‌ تصویری باشند.

در صورتی که کیفیت آثار ارسالی برای چاپ در کتاب و نمایشگاه مناسب نباشد، اصل فایل با کیفیت بالاتر درخواست خواهد شد. در صورت عدم ارائه‌ فایل اصلی، عکس از جشنواره حذف می‌شود.

‌عکس‌ها باید دارای عنوان بوده و اطلاعات مربوط به مکان و زمان عکسبرداری در هنگام تحویل آثار در قسمت توضیحات درج شوند.

از نظر دبیرخانه جشنواره عکس مدیریت شهری، ارسال کننده‌ عکس مالک اثر شناخته می‌شود. هرگونه کپی برداری ممنوع و مسئولیت ناشی از آن و پاسخگویی به پیامدهای حقوقی ناشی از آن با ارسال کننده‌ اثر خواهد بود.

دبیرخانه ی جشنواره عکس مدیریت شهری فردیس حق استفاده از عکس‌های پذیرفته شده را برای چاپ در کتاب، بروشور، انتشارات، شبکه های مجازی (اینستاگرام و…) و موارد تبلیغاتی مربوط به جشنواره، با ذکر نام عکاس برای خود محفوظ می‌دارد.

ارسال آثار به معنای پذیرش تمامی مقررات این جشنواره و تصمیم‌گیری در مورد مسائل پیش‌بینی نشده با برگزارکنندگان اولین دوره جشنواره عکس مدیریت شهری فردیس است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا