ضرورت افزایش رضایتمندی شهروندان در فردیس شهردار فردیس گفت: مجموع برنامه ها و اقدامات مدیریت شهری در راستای توسعه و آبادانی شهر، فقط با هدف تامین نیازها و افزایش رضایتمندی شهروندان است.
محمدرضا احمدی نژاد در نشست شورای برنامه ریزی شهرداری فردیس که صبح امروز برگزار شد، ضمن تقدیر از زحمات همکاران در راستای اجرای برنامه های مدیریت شهری، توسعه و عمران شهر، تلاش برای تکریم ارباب رجوع و افزایش رضایتمندی شهروندان را مورد تاکید قرار داد.
وی ملاک ارزیابی عملکرد مدیریت شهری را سطح رضایتمندی مردم دانست و افزود: شناسایی مشکلات شهری، برنامه ریزی و تلاش مضاعف در جهت رفع مشکلات، در اولویت مدیریت شهری فردیس است که امیدواریم با همکاری همه همکاران در مجموعه و حمایت شورای محترم و دستگاه های ذیربط بتوانیم در این مسیر گام های موثری برداریم.
شهردار فردیس بر لزوم تسهیل و تسریع در امور شهروندان و کاهش مراجعات به شهرداری تاکید کرد و افزود: اقدامات مثبتی در خصوص ایجاد شهر هوشمند انجام شده و در حوزه شهرسازی از طریق تعامل با اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان و برخی بانک ها، استعلامات ثبتی و صدور پایان کار به صورت غیرحضوری انجام می شود.
وی با اشاره به برنامه های مدیریت شهری در سال ۱۴۰۳، گفت: در تدوین بودجه امسال شهرداری فردیس پاسخ به نیازهای شهر و شهروندان مورد توجه قرار گرفته و تلاش می کنیم برای تحقق برنامه ها و تامین رفاه مردم گام های عملی برداریم.