اقتصادیپر بازدیدها

شراکت ۱۱ هزار نفر در طرح سپرده گذاری اتباع خارجی در البرز مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز گفت: از آغاز طرح جذب سرمایه‌های خرد و کلان اتباع خارجی تاکنون حدود 11 هزار نفر در استان البرز در این طرح شرکت کردند.

به گزارش پایگاه خبری روزنگار البرز؛

در جلسه ای که با حضور نمایندگان بانک ملی، دفاتر پیشخوان دولت و انجمن دفاتر خدمات اقامت و اشتغال استان برگزار شد، سیروس دهقان شیری ضمن تاکید بر آغاز شروع توزیع دفترچه های بیمه تکمیلی و کارت های هوشمند اتباعی که مبالغ سپرده گذاری خود را کامل نموده اند، گفت: طرح سپرده گذاری با توجه به استقبال کم نظیر و درخواست اتباع خارجی، همانند سال گذشته در حال اجراست و اتباع خارجی می‌توانند براساس نوبت دهی به دفاتر خدمات اقامت و اشتغال مراجعه و ثبت نام نمایند.

وی ضمن اشاره به ساماندهی سرمایه های خرد و سرگردان اتباع خارجی بیان کرد: افراد با مشارکت در این طرح و با افتتاح حساب تنها نزد شعب بانک ملی استان و در چارچوب این طرح می‌توانند از مزایایی همچون اقامت، اشتغال و پوشش های بیمه ای و … بهره مند گردند.

در آخر مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز ضمن استماع گزارش اعضای جلسه بر هماهنگی بیشتر و توزیع هر چه سریعتر دفترچه های سپرده گذاری مشمولین تاکید کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا