اخبار شهرستان هااخبار ویژهپر بازدیدهامدیریت شهرییادداشت

شرف کالای گرانبهایی است! داشتن شرف شاید اصلی ترین معیار انسانیت باشد، پس شرافت انسانی کالای گرانبهایی است، لذا چندان باورپذیر نیست که چرا برخی ها شرافت خود را نادیده گرفته و دست به هر کاری و هر دروغی می زنند، شاید هم ابله اند و نمی دانند که چرا شرف انسانی خود را اینگونه به حراج گذاشته اند!

به گزارش پایگاه خبری روزنگار البرز؛

داشتن شرف شاید اصلی ترین معیار انسانیت باشد، پس شرافت انسانی کالای گرانبهایی است، لذا چندان باورپذیر نیست که چرا برخی ها شرافت خود را نادیده گرفته و دست به هر کاری و هر دروغی می زنند، شاید هم ابله اند و نمی دانند که چرا شرف انسانی خود را اینگونه به حراج گذاشته اند!

به نظر می رسد اینگونه افراد از واقعیت دنیای دیجیتالی و اینترنتی امروز دور افتاده اند یا خود را به نفهمی می زنند، چراکه تصور می کنند گویا در یک قرن پیش نفس می کشند و زندگی می کنند، هر که هست و هرچه هست، از شرافت انسانی بویی نبرده است!

یکی یا چند تا از آدم های این تیپی، به تازگی کلیپ چندین سال پیش از یک شهردار پیشین یکی از شهرهای استان البرز را بازنشر کرده که در آن خطاب به کارگران شهرداری می گوید ” باید دست منو ببوسید که استخدامتون کنم” و بعد با ساده لوحی و ریاکاری تمام آن را به محمدرضا احمدی نژاد شهردار فعلی فردیس نسبت داده، هرچند آن شهردار پیشین هم باوجود عذرخواهی برکنار شد.

اکنون بنا ندارم که از مقبولیت و کارآمدی محمدرضا احمدی نژاد شهردار فردیس و کارنامه قابل قبول و مورد تایید او در این نزدیک به دو سال اخیر بگویم، اما واقعا پشت این ماجرا چه کس! و کسانی هستند که از ساده لوحی و دوری از شرافت انسانی برخی ها، سواستفاده کرده و چنین رفتارها و اتفاق های ضایع و باطلی را رقم می زنند!

چرا لحظه ای فکر نمی کنند که در دنیای امروز با یک جستجوی ساده در گوگل، همه دروغها و ادعاهای بی اساس آنها عیان می شود و آبروی خود آنها برباد می رود و رسوا می شوند، هرچند برای کسانی که از شرافت انسانی بویی نبرده اند، رسوایی و بی آبرویی معنی ندارد!

این در حالی است که بعضی از کانال ها در فضای مجازی بدون هیچ مکث و صحت سنجی، دستکم با ندانم کاری اقدام به بازنشر این کلیپ چند سال پیش که آن را به دروغ به شهردار پرکار فردیس نسبت داده اقدام می کنند! که جای تاسف دارد چون این کانال ها هم دانسته یا ندانسته بر این فضای آلوده و دور از شرف انسانی دامن می زنند!

بنابراین جدا از اینکه انتظار می رود پلیس فتا شهرستان فردیس این ماجرا را تحت رسیدگی و اقدام قرار جدی دهد، ناگفته نماند که شهروندان نجیب فردیس بخصوص اهالی رسانه و آنهایی که در شبکه های اجتماعی فعال هستند، همواره از خادمان خود نظیر شهردار فردیس در این شهر پشتیبانی کرده و اهل دروغ و نیرنگ را در هر جایگاه و موقعیتی افشا می کنند، برخی ناگفته های این ماجرا هم بماند برای بعد!

نویسنده: منصور جمشیدی 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا