سیاسیگالری عکس و فیلم

شهروندان کرجی انزجار خود را از رژیم کودک‌کش صهیونیست نشان دادند شهروندان کرج همزمان با ۱۷ شهر استان البرز، در راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور وصف‌ناپذیر خود در دفاع از ملت مظلوم فلسطین به میدان آمدند تا جنایات‌ رژیم صهیونیست‌ها را محکوم کنند.

به گزارش پایگاه خبری روزنگار البرز؛

قشرهای مختلف مردم استان البرز در ۱۸ شهر تابعه این استان امروز جمعه یکصدا به میدان آمده اند تا جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیست ها را محکوم کنند تا بار دیگر بر آرمان والای امام خمینی (ره) مبنی بر آزادی قدس شریف صحه بگذارند.

راهپیمایان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان همزمان در سراسر کشور، خواهان بیداری ملت ها در برابر جبهه استکباری شدند تا مظلومیت مردم فلسطین را به گوش جهان برساندند.

ترور دلاورمردان ایرانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دست اسرائیل غاصب بر خشم و انزجار مردم استان البرز در راهپیمایی امسال روز قدس افزوده است که باعث شد حماسه امروز، خروش بی‌سابقه‌ای نسبت به سال‌های گذشته داشته باشد.

همزمان با کرج، شهرستانهای ساوجبلاغ ، طالقان ، چهارباغ ، نظرآباد ، فردیس و اشتهارد با حضور یکپارچه در راهپیمایی روز قدس پاسخ کوبنده به شرارت های رژیم صهیونیستی و حدود هفت دهه اشغال و تجاوزگری این رژیم جعلی دادند

گفتنی است سخنران راهپیمایی‌ سال‌جاری در کرج؛ حجت‌الاسلام عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران بودند. مسئولین استانی و شهرستانی هم‌پای شهروندان در این حضور داشتند.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا