اجتماعیاخبار شهرستان ها

پروژه حرم شهدای گمنام چهارباغ روی ریل پیشرفت شهردار چهارباغ بر تکمیل پروژه حرم شهدای گمنام این شهر بعنوان نماد فرهنگی تاکید کرد و گفت: بهره برداری از این نماد دفاع مقدس خواست مردم شهیدپرور این شهرستان است

به گزارش پایگاه خبری روزنگار البرز؛

امروز دوشنبه ١۴ فروردین ١۴٠٣ شهردار چهارباغ و اعضای شورای معاونین شهرداری با حضور در مزار شهدای گمنام این شهر با آرمان های عظیم شهدای انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند.

در این مراسم معنوی که در محل پروژه در دست ساخت حرم شهدای گمنام شهر چهارباغ برگزار شد سید جعفر موسوی شهردار چهارباغ خواستار تکمیل نهایی و بهره برداری از این نماد فرهنگی شد.

شهردار چهارباغ با اشاره به برکت حضور شهدای گمنام در شهر چهارباغ، به مراحل آماده سازی، ساخت و تکمیل المان و حرم شهدای گمنام شهر چهارباغ اشاره کرد و گفت: بهره برداری از این نماد دفاع مقدس خواست مردم شهیدپرور چهارباغ است و انشاالله این مهم به زودی نهایی خواهد شد.

گفتنی است در این آیین، شهردار و اعضای شورای معاونین شهرداری با ذکر مصیبت به مناسبت شهادت مولا علی (ع) و قرائت فاتحه، با آرمان های بلند شهیدان انقلاب تجدید پیمان کردند.

پروژه ساخت حرم شهدای گمنام شهر چهارباغ به همت سید جعفر موسوی شهردار چهارباغ و با حمایت‌ حجت الاسلام والمسلمین مهدی دربانی امام جمعه، داود جعفری اسکندرلو فرماندار، شورای اسلامی شهر، بسیج سازندگی و خانواده معظم شهدا از سال گذشته آغاز شد و مراحل نهایی خود را پشت سر می گذارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا