اخبار داغپر بازدیدها

انهدام باند اسکيمری در البرز فرمانده انتظامی استان البرز از دستگيری باند کلاهبردار ‏اسکيمری که 120 ميليارد ريال کلاهبرداري کرده بودند، خبر داد‎. ‎

به گزارش پایگاه خبری روزنگار البرز؛

سردار حميد هداوند بیان داشت: در پي شکايت تعدادي از شهروندان به پليس فتاي استان، مبني بر برداشت مبالغي به صورت غيرمجاز از حسابشان و انجام تحقيقات از شکات که همگي داراي شغل و کسب و کار فروشندگي در سوپر مارکت بوده ، بررسي موضوع به صورت ويژه در دستور کار پليس قرار گرفت.

اين مقام انتظامي افزود: ماموران با هماهنگي قضائي و انجام اقدامات پليسي، 3 کلاهبردار را در اين زمينه شناسايي و دستگير و در بازرسي از مخفيگاه آنان چندين دستگاه اسکيمر و کارت هاي کپي شده عابر بانک نيز کشف کردند.

وي ادامه داد: با بررسي هاي صورت گرفته مشخص شد، متهمان که به عنوان پخش سيار سيگار اقدام مي کردند کارت بانکي مشتريان خود را در زمان خريد و حين کشيدن کارت کپي کرده و سپس اقدام به خالي کردن آن مي کردند.

فرمانده انتظامب استان البرز با اشاره به شناسايي مالباختگان از تعدادي از استان هاي کشور از جمله تهران و مازندران در اين رابطه، اذعان داشت: متهمان در تحقيقات پليسي و مستندات بدست آمده به برداشت غيرمجاز مبلغ 120 ميليارد ريال از کارت بانکي افراد اعتراف کرده اند.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا