سیاسی

تقدیر وزیر کشور از فرماندار کرج برای برگزاری انتخابات وزیر محترم کشور طی نامه از یحیی رمضانی فرماندار کرج برای برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری قدردانی بعمل آورد

به گزارش پایگاه خبری روزنگار البرز؛

احمد وحیدی وزیر کشور طی نامه از یحیی رمضانی فرماندار کرج برای برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری قدردانی بعمل آورد.

در متن این تقدیرنامه آمده است:

باسلام و تحیات؛

برگزاری شکوهمند انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری که در روز یازده اسفندماه به انجام رسید؛مسئولیت بزگ و بارگرانی بود که با تلاش میدانی و همت یکایک فرمانداران مؤمن، انقلابی و وفادار به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به سرانجام رسید.

در شرایطی که دشمنان نظام با تمام توش و توان خود برای مأیوس ساختن ملت رشید ایران جهت حضور در صحنه انتخابات و کاهش میزان مشارکت صف آرایی کرده و سوء تبلیغات خود را به حداکثر میزان ممکن رسانیده و برخی خواص سیاسی، فرهنگی و اجتماعی نیز در انجام رسالت تاریخی خود دچار خطا شده بودند؛ حضور در صحنه و پیگیری و تلاش چشمگیر شما عزیزان موجب شد تا همه امیدبدخواهان ملت نقش بر آب شده و به فضل الهی بر خلاف انتظار دشمنان، دولت انقلابی و وزارت کشور از این آزمون رو سفید و سربلند به درآید. برگزاری انتخاباتی امن،سالم، رقابتی و پرشور و با مشارکت مطلوب وظیفه گرانسنگی بود که از ناحیه رهبر عالیقدر انقلاب اسلامی بر دوش وزارت کشور نهاده شده بود و اینک به فضل الهی و مجاهدت شما عزیزان و حضور دشمن شکن ملت شریف ایران نظاره گر و شاهد تحقق همه این اضلاع چهارگانه هستیم.

شایسته است، مراتب تقدیر نسبت به تعهد، جدیت و تلاش جنابعالی در انجام این وظیفه مهم را اعلام نموده و از درگاه ربوبیت توفیقات روزافزون در انجام خدمت به ملت شریف و قدرشناس ایران اسلامی را مسئلت می نمایم.

احمد وحیدی

وزیر کشور

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا