اجتماعیاخبار ویژهپر بازدیدهانشست خبری

ایستگاه‌های خدمات نوروزی آماده استقبال از مسافران مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز گفت: تجمیع خدمات در ایستگاه‌های خدمات نوروزی با استقرار نمایندگان دستگاه‌های خدمات‌رسان از جمله اورژانس، هلال احمر، آتش‌نشانی، پلیس راهور و میراث‌فرهنگی می‌تواند کمک شایانی به مسافران داشته باشد

به گزارش پایگاه خبری روزنگار البرز؛

افتتاح ایستگاه‌های خدمات نوروزی با حضور مجتبی عبداللهی استاندار البرز، احمد افضلی معاون هماهنگی امور عمرانی، محمدباقر خلفی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان، رحیم خاکی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان، یحیی رمضانی فرماندار شهرستان کرج و مدیران دستگاه‌های مستقر در پایگاه خدمات نوروزی بوستان امید در ابتدای پل بیلقان جاده چالوس برگزار شد.

رحیم خاکی این پایگاه‌ها را جهت افزایش رفاه حال مسافران و گردشگران عنوان کرد و بیان داشت: تجمیع خدمات در این پایگاه‌ها با استقرار نمایندگان دستگاه‌های خدمات‌رسان از جمله اورژانس، هلال احمر، آتش‌نشانی، پلیس راهور و اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان می‌تواند کمک شایانی به مسافران داشته باشد.

این مسئول اضافه کرد: معرفی جاذبه‌های گردشگری استان با استفاده از کیو آر کد کتابچه الکترونیک جاذبه‌های گردشگری در پایگاه‌های خدمات سفر انجام می‌شود تا گردشگران و مسافران از جاذبه‌های استان دیدن کنند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز ادامه داد: گشت‌های نظارتی تخصصی اداره کل میراث‌فرهنگی و همچنین گشت‌های نظارتی تلفیقی با دیگر دستگاه‌ها همه روزه در ایام نوروز انجام می‌شود تا ارائه خدمات به گردشگران و شهروندان به بهترین نحو انجام شود.

۱۹ ایستگاه نوروزی در مبادی البرز به مسافران خدمات ارائه می‌دهند 

مجتبی عبداللهی با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و تبریک حلول سال نو، اظهار داشت: ستاد سفر کشور و به تبع آن استان البرز با هدف برنامه ریزی برای استقبال از مسافران تشکیل می شود و تدابیر لازم جهت مدیریت موضوعات مربوطه انديشيده می شود.

وی افزود: در استان جلسات متعددی برابر مقررات و ضوابط ابلاغی شکل گرفته و وظایف و مسئولیت های تمامی دستگاه های اجرایی، خدمات رسان و امدادی تبیین و مشخص شده است.

این مسئول تشریح داد: در البرز ۱۹ ایستگاه نوروزی متشکل از هلال احمر، اورژانس، میراث فرهنگی و گردشگری، پلیس و… برای راهنمایی و ارائه خدمات به مسافران نوروزی برپا شده و مجموعه دستگاه های مربوطه در آنها مستقر هستند.

استاندار البرز توضیح داد: مراکز اقامتی، تفریحی، پذیرایی و… در استان آماده ارائه خدمات هستند و به موازات این امر دستگاه های نظارتی نیز روند خدمت رسانی به مردم را زیر ذره بین دارند.

نماینده عالی دولت در استان البرز ابراز داشت: امید است با برنامه ریزی های صورت گرفته بتوانیم خدمات مطلوبی را به مردم ارائه دهیم.

وی در پایان تاکید کرد: از خانواده ها و بویژه رانندگان عزیز تقاضا می شود که در حین سفر در مواقع لازم به استراحت بپردازند و در هنگام تردد با توجه به ازدحام خودروها، صبر و شکیبایی داشته باشند.

گفتنی است با همت و تصمیم حمیدرضا بحجت آبادی مدیرعامل جمعیت هلال احمر شهرستان کرج و علی کاظمی رئیس هیئت دوچرخه سواری شهر کرج،  ورزشکاران دوچرخه سوار به کمک جمعیت هلال احمر استان در پایگاه های امداد و کمک نوروزی پیوستند

فرناز فتحی سرابی مدیرمسئول پایگاه خبری روزنگار البرز 

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا