اخبار ویژهاقتصادیپر بازدیدها

تجلیل از تعاونی‌های برتر استان البرز  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز از ارائه خدمات دولت سیزدهم به روستاها به منظور محرومیت زدایی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری روزنگار البرز؛

مرتضی ولی پوری در جلسه تجلیل از تعاونی های برتر استان البرز با اشاره به حضور گسترده و حماسه آفرینی مردم در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ۲۲ بهمن ، گفت: حضور حماسی مردم در ۲۲ بهمن نمایانگر علاقمندی و دلبستگی آنها به انقلاب و کشور است.

وی با اشاره به اینکه باوجود مشکلات اقتصادی، اجتماعی و … در کشور مدیران در تلاش مضاعف جهت رفع مسایل به ویژه در روستاها و مناطق محروم هستند، ادامه داد: در دولت سیزدهم به منظور محرومیت زدایی، خدمات ارزنده ای به روستاها ارائه شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز نیز با تاکید بر اهمیت نقش حضور گسترده مردم در انتخابات ، افزود: باتوجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و تعیین 4 مولفه اصلی بعنوان نصب العین عموم مسئولان و مردم بنابراین همه وظیفه داریم نقش خود را با حضور و دعوت عموم جامعه به شرکت در این رویداد مهم ایفا کنیم.

گفتنی است در این همایش که با حضور تعاونی های روستایی، کشاورزی، تولیدکنندگان، بانوان کارآفرین، نظام صنفی و خبرگان کشاورزی در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد از تعاونی های برتر تجلیل بعمل آمد.

 

 

 

 

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا