اخبار ویژهپر بازدیدهاسیاسیگالری عکس و فیلم

راهپیمایی باشکوه یوم الله ۲۲ بهمن کرج راهپیمایی باشکوه یوم الله ۲۲ بهمن کرج با جلوه هایی ماندگار از حضور همیشگی و متحدانه شهروندان شهرستان کرج پا در رکاب انقلاب اسلامی همراه شد.

به گزارش پایگاه خبری روزنگار البرز؛

راهپیمایی باشکوه یوم الله ۲۲ بهمن که از خیابان شهید بهشتی کرج آغاز شد، ابتدا راهپیمایان با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل ، مرگ بر حامیان گروههای تروریستی، پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند.

راه اندازی ایستگاه نقاشی با موضوع انقلاب اسلامی برای کودکان از جلوه های زیبای این راهپیمایی ب شکوه بود که با استقبال کودکان و نوجوانان همراه شد.

راهپیمایان که با خود پرچم مقدس جمهوری اسلامی و پلاکاردهای رنگارنگ حمل می کنند، ضمن سردادن شعارهای انقلابی، ضمن برگزاری جشن سراسری ملت ایران در گذر چهل و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی آمادگی خود را برای حضور و مشارکت در انتخابات یازدهم اسفند ماه امسال به تصویر کشیدند.

وجود اقشار مختلف از جمله جانبازان، پدران و مادران و خانواده های معظم شهدا، ورزشکاران، نوجوانان و جوانان و گروه های مختلف سیاسی و فرهنگی در این راهپیمایی با شکوه، جلوه زیبایی به یوم الله ۲۲ بهمن کرج بخشیده است.

اکنون راهپیمایان از مسیرهای مختلف کرج به سمت میدان جمهوری اسلامی در حرکت است.

گفتنی است احمد وحیدی وزیر کشور سخنران می باشند

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا