اجتماعی

سازمان تامین اجتماعی به‌عنوان یک سازمان بیمه‌گر رسالت بزرگی را بر عهده گرفته است مدیرکل تامین اجتماعی استان البرز با اشاره به کسب رتبه برتر البرز در دو حوزه بیمه و درمان در سراسر کشور، گفت: اتفاق خوبی که در زمان مدیریت جدید سازمان افتاده این است که نزدیک دو و نیم میلیون نفر بیمه شده جدید به سازمان اضافه شده که این افتخار بزرگی برای سازمان تامین اجتماعی است

به گزارش پایگاه خبری روزنگار البرز؛

به مناسبت دهه مبارک فجر مراسم جشنی با حضور مدیران استان و مسئولین تشکل های کارگری ، کارفرمایی و بازنشستگی جهت خانواده همکاران بیمه و درمان استان در محل سالن اجتماعات دانشگاه آزاد کرج برگزار گردید

داود سعدزاده مدیرکل تامین اجتماعی استان البرز در حاشیه مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر ضمن تبریک ایام الله دهه فجر حضور همکاران بیمه و درمان به همراه خانواده هایشان را در این مراسم خیر مقدم گفت.

وی ادامه داد: سازمان تامین اجتماعی به عنوان یک سازمان بیمه گر رسالت بزرگی را بر عهده گرفته و طبق اصل 29 قانون اساسی تکالیفی را برای نظام رفاه و تامین اجتماعی تعیین کرده و ما مشخصا جزو سازمان ها و نهادهایی هستیم که بیشترین مخاطب را در سطح کشور داریم و بیش از نیمی از جمعیت کشور تحت پوشش تامین اجتماعی هستند .

مدیرکل تامین اجتماعی استان افزود: قبل از پیروزی انقلاب ما 7 میلیون جمعیت که حدود 20 درصد باشد تحت پوشش تامین اجتماعی بودند و هم اکنون که در آستانه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم بیش از 73 درصد جمعیت کشور تحت پوشش بیمه های اجتماعی شامل صندوق های بازنشستگی کشوری ، روستایی و .. هستند و مشخصا 53 درصد از این جمعیت تحت پوشش تامین اجتماعی هستند و این افتخاری است که ما خدمتگذار این تعداد از جمعیت کشور هستیم .

این مسئول اضافه کرد: اتفاقی خوبی که در زمان مدیریت جدید سازمان افتاده این است که نزدیک دو و نیم میلیون نفر بیمه شده جدید به سازمان اضافه شده که این افتخار بزرگی برای سازمان تامین اجتماعی است . و از ابتدای سال 1402 جهت پرداخت مستمری ها که از بیستم ماه شروع و تا  سی ام ماه ادامه دارد ما حتی یک روز هم تاخیر در پرداخت نداشتیم که این هم حاصل تلاش همه همکاران ما که نزدیک 70 هزار نفر پرسنل در سراسر کشور هستند می باشد.

سعدزاده تشریح داد : در حوزه بیمه ای مقرر گردیده بود که در سال جاری بیش از 53 هزار نفر افزایش بیمه شده در استان داشته باشیم و تا کنون که بنده در خدمت شما هستم نزدیک 40 هزار نفر از این بیمه شدگان را تحت پوشش قرار دادیم و انتظار می رود تا پایان سال این آمار افزایش داشته باشد .

مدیرکل تامین اجتماعی استان اظهار داشت: افتخار دیگر شما همکاران برای استان البرز کسب رتبه برتر در دو حوزه بیمه و درمان در سراسر کشور بوده است که این نشان دهنده است که همه شما عزیزان رسالت خود را در جهت ارائه خدمات به مخاطبین بیمه و درمان به خوبی انجام داده اید و ما هم قدردان تلاش همه شما عزیزان هستیم .

گفتی است در ادامه مراسم مدیرکل تامین اجتماعی استان به همراه مدیر درمان از ۵ نفر کارفرمای برتر به شرح ذیل با اهدای لوح سپاس و هدیه تقدیر کردند .

محمد صفاریون شرکت آریوژن فارمد شعبه یک کرج

مهدی علیمردانی شرکت فرآورده‌های گوشتی پاک تلیسه ۲۰۲ شعبه ۴ کرج

احمد جعفریان شرکت نیکل فرآیند شعبه اشتهارد

زکریا زینالی شرکت عرفان دارو شعبه (هشتگرد)

مهدی امینی شرکت بانی نو شعبه نظرآباد

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا