اخبار داغاخبار شهرستان هاپر بازدیدها

دستگيری دختر کش رو زن در ساوجبلاغ  فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ از دستگيري يک سارق زن که اقدام به 10 فقره سرقت با شيوه کش روزنی کرده بود، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری روزنگار البرز؛

سرهنگ علی سليمانی بیان داشت : در پي وقوع چند فقره سرقت از شهروندان با شيوه کش رو زني و معاوضه بدليجات با طلاي واقعي در شهر هشتگرد، بررسي موضوع در دستور کار ماموران پليس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ قرار گرفت.

اين مسئول انتظامی افزود: ماموران پليس آگاهي پس از بررسي اظهارات مالباختگان و با انجام اقدامات اطلاعاتي، موفق شدند سارق مورد نظر را حين تردد در اطراف طلافروشي ها شناسايي و باهماهنگي مقام قضائي در يک عمليات غافلگيرانه وي را دستگير کنند.

سليماني با اشاره به اينکه در بازرسي از متهم، مقداري طلاجات مسروقه، تعدادي برگ فاکتور جعلي خريد طلا و بدليجات کشف شد، خاطرنشان کرد: فرد دستگير شده در مواجه با شواهد و دلائل پليسي، به 10 فقره سرقت کش رو زني و معاوضه بدليجات با طلاي واقعي در سطح شهرهاي هشتگرد و کرج اعتراف که با تشکيل پرونده، تحويل مرجع قضائي شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ ضمن تاکيد بر رعايت هشدارهاي پليس در جهت حفظ و نگهداري اموال و پيشگيري از سرقت، اظهار داشت: شهرونداني که با اين شيوه و شگرد در سطح شهرستان ساوجبلاغ متضرر شده اند مي توانند براي پيگيري به پليس آگاهي شهرستان ساوجبلاغ مراجعه نمايند.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا