ورزشی

 اختصاص ۶۹ میلیارد اعتبار برای تکمیل پروژه ورزشگاه انقلاب معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز از تخصیص ۶۹ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه ورزشگاه ۶ هزار نفری ورزشگاه انقلاب کرج خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری روزنگار البرز؛

احمد افضلی در نشست بررسی وضعیت پیشرفت پروژه که با حضور توحید شیریزاد حاجی بابا رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، مدیرکل ورزش و جوانان، راه و شهرسازی و نمایندگان برخی دستگاه های اجرایی مرتبط در سالن جلسات معاونت عمران برگزار شد، اظهار داشت: تکمیل پروژه ورزشگاه ۶ هزار نفری انقلاب از مهمترین پروژه های ورزشی استان است که با توجه به پیگیری های مستمر استاندار البرز باید تا دهه مبارک فجر به بهره برداری برسد.

وی افزود: در سفر دوم ریاست محترم‌جمهوری به استان البرز ۸۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص در نظر گرفته شده است که با همکاری سازمان مدیریت استان تامین خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز در این نشست پس از استماع گزارش پیمانکار پروژه، بر تسریع در اجرای عملیات عمرانی تاکید کرد و خواستار پیگیری مستمر مدیرکل ورزش و‌ جوانان استان برای تکمیل طرح شد.

گفتتی است اعلام ظرفیت مورد نیاز برق مصرفی از سوی شرکت توسعه و‌ تجهیز به شرکت توزیع نیروی برق استان از دیگر مصوبات این جلسه بود که از سوی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز مورد توجه قرار گرفت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا